عشق اول

عشق اول

دلتنگی های یه عاشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 23829
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1

V alentineHeart



سرنوشت

تقصیر باد بود ، بی موقع وزید


شاید اگر به جای آذر روز تولدم در ماه آبان بود یا لااقل به جای 5 شنبه در روز شنبه ای حتی 3 شنبه ای


شاید اگر که مادرم پیشانیه سیاه مرا خوب شسته بود ، خوشبخت می شدم


تقصیر ابر بود ، آن باد نا رفیق که مخالف همی وزید از دست جور آن مه و خورشید زیر ابر, لج بازیه فلک که چرا نان ما نداد


شاید شباهت مرغک همسایه ام به غاز ، کوتاهیه پدر ، اقبال کج مدار


شاید اگر که شانس ، آن قهر کرده ز من ، گیج بی حواس ، یک بار هم پلاک خانه ی مارا به یاد داشت

خوشبخت میشدم


تقصیر ما که نیست


تقصیر ما که نیست ، از دست روزگار که طالع مارا چنین نوشت


دیگر گلایه بس ، باید شروع کنم


دشوار تر قدم ، این اولین قدم


این راه باور خود ، راه نو شدن


با گام اولین آغاز میشود ، باید شروع کنم


مکتوب سرنوشت ، باید ز سر نوشت



نظرات شما عزیزان:

شایا
ساعت20:23---1 آبان 1392
خدا جونم:خیلیا دلمو شکستن...شب بیا بریم باهم سراغشون من نشونت میدم تو ببخششون

شایا
ساعت19:40---30 مهر 1392
دارام دارام رام
دارام دارام رام
دارارارارام رام
سلام چطوری؟
سلام چطوری؟


شایا
ساعت19:20---24 مهر 1392

یادته ی روز تنگ غروب،خورشید داشت می رفت تو ابرا..
گفتی دیگه وقت رفتنه،منو گذاشتی..
شب ها زیر نور ماه ب من می گفت با نگاه:تو توی قلبمی..
بسه دیگه صداتو خاموش بکن،من نمیخوامت،منو فراموش بکن..
هعی هعی هعی...


شایا
ساعت20:48---23 مهر 1392
کجایی دلم تنگید...

شایا
ساعت1:34---23 مهر 1392
کوشی دخمل؟؟

شایا
ساعت22:27---21 مهر 1392
آج بی؟
چرا تو میتونی انقدر خوب باشی...
می خوام بخاطرت قوی باشم اما سخته...

همش سرم پایینه که آخه چرا؟؟؟؟؟

من ی اشتباه شرم آور کردم اما حقم این دیگه نبود...
من هنوز به دختری م3 بقیه نگاه نکردم..
هنوز به هیشکی چشمک نزدم
هنوز با هیچ دختری هم جوابی هم نکردم...حتی م3 همه فکرم به طرف دختر آرزوهام نرفت....هر کی بهم چیزی درباره رابطه ها میگفت من فقط میخندیدم و تو دلم میگفتم ما فرق میکنیم...
خیییییییلی ازین فکرا کردم خییییییییلی....

میخوام قوی بشم بر عکس تمام لحظات زندگیم اما ی چیزی نمیذاره...


شایا
ساعت16:05---16 مهر 1392
سلام نادیا خانوم..

ی دنیا ممنون ک وقت میذاری جواب میدی!

آآآآررزو میکنم معجزه بشه و ب مراد دلت برسی..

معجزه واس من جواب نمیده



چرا باید ب کارام فک کنم؟تو میگی چیکار کنم هان؟؟؟!!؟؟؟راهی واس برگشتش نیست..عاشششقشم و باورم نمیشه بهم میگ یکی دیگه رو میخوام.میگ دوسش ندارم و عاشقشم...چیکار کنم؟
پاسخ:سلام شایا جوونم خوبی عزیزم ؟ ببین من نمی دونم تو با اون چی کار کردی؟اما اینو میدونم که آدما یه وقتی صبرو طاقتشون دیگه تموم میشه.جونم ازاد مهرم حلال واسه همین وقتاس.شایا شاید اصلا هیچ کسه دیگه ای تو زندگیه عشقت نباشه و از دست کارای خودت خسته شده.و یا شایدم یکیو بهتر از تو پیدا کرده من نمی دونم.اما عشق و نفرت دو روی سکه هستن.خیلی راحت عشق به نفرت تبدیل میشه.اگرم دیدی راهی نیست که اون برگرده سعی کن اروم باشی و به زندگیت ادامه بدی به این فکر کن که شاید خوده تو آرزویه یکی دیگه باشی و میتونی زندگیه بهتری رو در نبود اون داشته باشی اما این فقط یه احتماله.خودتو ناراحت نکن تازه اول راهی داداشه من.


شایا
ساعت16:37---15 مهر 1392
هیشکیو جز تو ندارم تا باهاش حرف بزنم..
ببخش اگ زیاد حرف می زنم..
من با تمام وجود می خوامش..حاضرم واس اثبات این کهکشانو بهم بریزم یا برم ب خورشید دست بزنم یا دستمو از دهنم بدم تو قلبمو از داخل در بیارم..
آبجی بهم کمک کن دارم تیکه پاره میشم ازین تصمیم ناحق..


شایا
ساعت14:53---15 مهر 1392
من خبر ندارم تو دل تو چی میگذره ولی ی نفرتی بوجود اومده ک اینطوری حرف میزنی..

واس شما این بهترین روش واس کشتن عشقه..

اما من نمیتونم.باور نمیکنم ک خودشه

قلبتو بیار من با تیغ خط خطیش کنم ک بفهمی وقتی هفته قبل از کنارش رد شدمو فک کردم هنوز دوسم داره،چ حالی داشتم..

اما الان نمی فهمی چ حالی دارم..

دیشب فقط فک میکردم:با چی خودمو بکشم و وصیت چی بنویسم و آخرین بار ب کی زنگ بزنم..

آخه بدون اون اصصصلأ زندگی معنی نمیده..

هنو زار زدی ک خدایا نویدمو بهم برگردون،من این نویدو نمیخوام؟

من با تمام وجودم زار زدم!!!

انقد راحت باهام حرف میزنه میگه ن م ی خ و ا م ت و یه زندگی دیگه انتخاب کردم انگار ی غریبست..چرا خدا؟چراااااا؟
پاسخ:سلام شایا جان خوبی عزیزم منو نوید اولین باری نیس که قهر کردیم من 5 سال پیش با اون دوست بودم با تمام وجودم می خواستمش اما خیلی اذیتم کرد خیلی.هیچ وقت واسه به دست اوردن من تلاشی نکرد.هیچ وقت کاری نکرد که بفهمم واقعا دوسم داره و شایدم نداشته و نداره و نخواهد داشت ولی در تمامه مدتی که باهاش بودم فقط دنباله کاری بودم که بتونم خوشحالش کنم اما الان دیگه نمی خوامش گفتم حتی اگه با ی دنیا محبت بیاد.با وجود اینکه هنوزم از ته قلبم دوسش دارم.می خوام این دوس داشتن فقط تو قلب خودم باشه نمی خوام پیشم باشه چون فقط آزارم میده همین


شایا
ساعت14:32---15 مهر 1392
اگه برگشت حتمأ ی فرصت دیگه بهش بده تو رو خدا..خواهش میکنم اگه دیدی دیوانه وار برگشته فقط ی بار دیگه قبولش کن و عشق اولتو به این راحتی نکش..
۲روزه که من تو شوکم..
اصلأ باورم نمیشه که تمام زندگیم داره اینطوری پشتمو خالی میکنه..
درسته من کارو خراب کردم و همه ی اینا تقصیر خودمه ولی ۲سال بعد اینکه باباش فهمید با هم دوستیم،من ی بار دیگه دیوانه وار تر از افسانه ها عاشقش شدم و به امید اون زنده بودم..
انقد احمق بودم ک فکرشو نمیکردم اون دختر ناز مهربون فرشته ک اگ ی قطره اشک می ریختم اون هزارتا واس این ی قطره،اشک می ریخت اینطوری فراموشم کنه و عشق(اجباریشو) بکشه..


شایا
ساعت21:49---10 مهر 1392
سلام
آبجی فدات..

از لحنی که تو نوشتنت دیده میشه خیلی خوشم اومد..

اومدم پایین تر دیدم نوشتی خداحافظ واس
همیشه...!!!!!

منم م3 خودت ی عشق اولی دارم..

اما کارایی کردم که عشقم 3برابر بدتر از حالی که تو داری رو داشته باشه...

فعلأ تا میتونی بنویس...
تا آخخخخخخخرشو میخونم...
تو ی حال و هوای دیگه بودم که منو ب این حال انداختی. . .
پاسخ:سلام شایا چرا این کارو کردی؟من و نوید خیلی وقت بود با هم دوست بودیم اما همیشه کارایی می کنه که از هم جدا شیم.دیگه بریدم.نمی خوامش حتی اگه با یه دنیا محبت بیاد یا با یه دنیا طلا.آدمم احساس دارم نفس می کشم در قباله محبتی که می کنم محبت می خوام اما اینارو اون نمی فهمید و نخواهد که فهمید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نوید و نادیا تاريخ: چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to n.firstlove.n.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com